Wednesday, February 3, 2016

PIL PENAWAR SARAF HERBA QASEH

PENGIDAP SAKIT URAT DAN SARAF SEMBUH 99%
PERHATIAN.. Kami ingin membantu andasihat kembali. Mohon baca sampai habis
Berita baik kepada anda yang mengalami masalah sakit URAT dan SARAF sama ada diri sendiri, ibubapa, saudara mara. Kami ada PENAWAR MUJARAB utk anda.  tolong sampaikan mesej ini kepada mereka  yang memerlukan PENAWAR SARAF
Testimoni: "Ibu saya kebas di hujung jari tangab akibat diabetis. Alhamdulillah selepas  5 hari amalkan PPRS sembuh 90%. Syukur alhamdulillah".
Testimoni: "kesian ayah saya sakit parkinson. Nak makan pun tak dapat suapkan nasi dengan betul. Alhamdulillah.. perubahan ketara selepas amalkan PPHQni.
Testimoni: " saya berumur 34 tahun. Sejak lahirkan anak ke 4 saya mengalami sakit di bahagian pinggang sehingga menyukarkan sy untuk ruku'( solat) dan melakukan kerja rumah. Alhamdulillah  sekarang dah x sakit pingang lagi! Syukur bertemu PPHQ.
Anda mempunyai penyakit seperti berikut:-
KEBAS KAKI / TANGAN
SAKIT URAT/ PINGGANG ( SARAFT)
CEPAT PENAT/ MENGAH ( LELAH)
PERJALANAN DARAH TIDAK LANCAR
JANTUNG LEMAH
STROKE
PARKINSON
MIGRAIN
RESDUNG
Jika YA mohon whatsapp saya segera. Saya ada PENAWAR untuk anda
Whatsapp  kod <PPRQ> ke 0175248479
JIKA BENAR-BENAR INGIN SEMBUH, WHATSAPP SAYA SEGERA
Type kod < PPHQ > KE 0175248479
Type kod < PPHQ> KE 0175248479
Type kod < PPHQ > KE 0175248479

No comments:

Post a Comment